Saturday, April 10, 2010

Ice ice baby!

מיום ליום רק הולך ונעשה טוב יותר, פה באל צ'אלטן...

אתמול עשיתי טרק של כ-7 שעות לפסגת הר (הם קוראים לזה גבעה - 1500 מטר גובה) שממנו יש את התצפית הטובה ביותר על הרי הסביבה - הפיץ רוי, הטורו והסולו כמו גם על אגם הטורו.
אמנם לקח לי כ3.5 שעות לטפס עד הפסגה אולם זה היה שווה כל צעד!!
נוף פשוט מרהיב!!!

היום לעומת זאת, יצאתי לטרק של הליכה על הקרח...
ב-7 בבוקר (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) יצאנו שתי אמריקאיות, מדריכה ואני.

אחרי כ-4 שעות הליכה (בנופים מהממים - מה שראיתי אתמול מלמעלה) הגענו אל הקרחון Glaciar Grande.

שם שמנו את הקוצים להליכה על הקרח (מתלבש על כל נעל. בערך) והתחלנו לטייל על הקרחון.
זה דבר פשוט שונה מכל דבר אחר.... מאוד מומלץ!!!
אם תתפסו איזה קרחון בישראל - לכו עליו!

לאחר מכן, נכנסנו לאיזה 'בור' בקרח - ושם התחלנו להתאמן בטיפוס על קרח.
הרבה הרבה יותר כיף מטיפוס על צוקים/סלעים/קיר טיפוס!!!!
בכל פעם שטיפסתי, שיכללתי את טכניקה שלי, ואולי עכשיו אני יכול להציע את שרותי בתור מטפס על קרח???
ואולי לא...


אחרי עוד 4 שעות הליכה - שבנו העירה
טוב, רק המדריכה ואני. האמריקאיות נשארו ללינה בשטח....
חזרתי עם ברך כואבת מעט, אך מאוד מרוצה!

כתמיד, תמונות (מהממממממממות) נמצאות פה:
http://picasaweb.google.com/itayb2/LatinAmericanExperience#

דרך אגב, הטורקי עזב את החדר ועכשיו אין מי שישיר לי...

לילה טוב!

1 comment:

  1. אתה יכול לשתות תורכי קטן,
    או פשוט לנוח

    ReplyDelete