Thursday, March 25, 2010

Bariloche

ברילוצ'ה.
מהמטוס, המקום נראה יפה.
מהקרקע הוא אפילו עוד יותר מדהים!

אזור ברילוצ'ה פשוט יפהפה. מלא אגמים, מלא הרים (אפילו טיפסתי על אחד היום!) ומלא צמחיה (לא סבוכה כמו בברזיל)
בחורף, יורד פה שלג שהופך את המקום לעוד יותר יפה (ראיתי בתמונות)
בשלושת הימים האחרונים לקחה אותי לילך לטייל באזור. קשה לי להפסיק לצלם... (התמונות, כרגיל בפיקאסה).

האוכל באזור הזה מצוין. בעיקר בשר (סטייקים מעולים וגם הצ'וריסו מצוין) אבל גם המווווון שוקולד ולא מעט גלידה.
העיר מלאה בחנויות של ציוד ספורט - נעליים, ציוד לסקי, מעילים וכו' - קשה לי להחליט מה בא לי לקנות... מי שמכיר אותי יודע שהייתי קונה את הכל - אבל אי אפשר לסחוב יותר מדי כרגע. רק בסוף הטיול!

אני נמצא בהוסטל ששמו הצבי האדום. בעבר זה היה מעוז הישראלים בעיר, אולם לא עוד... ישראלים בודדים מגיעים לפה (ואני ביניהם). עבר מפואר, והעתיד? מי יודע!

משהו לגבי מכוניות....
כשהגעתי לבואנוס איירס (בדרך לשם, למעשה) ראיתי המון מכוניות עתיקות על הכבישים. זה הזכיר לי מאוד את קובה.
כעת, שאני רואה יותר ויותר גרוטאות, זה כבר ממש לא קובה אלא שנות ה-80 במדינתנו (פג'ו ישנות וחלודות, המווווווון מכוניות דלתא - אלה עם החורים בגג, רנו שמזמן נס ליחן, שברולטים חבוטים ועוד)


מחר לילך ואני נשכור רכב (בתקווה שלא גרוטאה) וניסע קצת יותר רחוק מהעיר - לראות עוד אגמים, עוד הרים ועוד צמחיה

ובינתיים,
לילה טוב

2 comments:

  1. איתי,
    אז רק כדי שלא תשכח...;)
    ה"הר" עליו טיפסנו הוא הקמפנריו הידוע יותר כ-ק"מ17בפי המטיילים הישראלים. ובין האגמים שראינו היו Gutierrez (הראשון), Moreno ו-Escondido (זה אגם זה????). ובל לא נשכח את Nahuel Huapi הגדול מכולם שאותו רואים ממש פה במרכז העיר.

    ReplyDelete
  2. תאכל הרבה סטקים כדי שהטעם ישאר בזכרון
    הנוף הולך ומשתפר במיוחד כשתגיע לאל קלפטה ותעבור לטור דל פיינס בצ'ילה
    תהנה הרבה
    שלמה

    ReplyDelete